svētdiena, 2009. gada 28. jūnijs


Apsveicu sevi! Es uztaisīju savu blogu, kurš nevienam neinteresēs, bet nekas. :D vismaz ja nebūs ko darīt, varēšu te patizloties, cik garlaicīgi, bet tomēr nebūs bezdarbība. :D Tātad šodien ir svētdiena, ļoti garlaicīga diena, ārā it kā ir diezgan karsts, bet kaut kā nevelk tur iet. :] Laika ziņās sola pērkon-negaisu, nekas, gan jau pārdzīvošu. Gribu uz jūru, ļoti, bet līdz otrdienai par Jūru varu aizmirst, tātad jāpārdzīvo vēl rītdiena- bez jūras. :D Ir jau pagājis vesels mēnesis kopš nav skola, nu nezinu, neteikšu ka baigi izbaudiju viņu, bet vismaz nav jāmācās-tas priecē, nedaudz. :D Man sāk jau riebties, ka uz jautājumu-kādu mūziku tu klausies, es nespēju atbildēt, jo nu neesmu es viena konkrēta stila fane, klausos visu kas skan-tiešām. Un man vienalga ka kāds idiots izdomās mani tāpēc par pokemu saukt. sakrs-nekāds. Tāpēc varētu cilvēki dažreiz pievērt muti. :D
Nu jā, ja tomēr lasi šito, tad zini, īstas ir mans pirmais ieraksts šitajā te blogā. Es tagad ēdu pupiņzpu, klausos dziesmu kurai ir tādi vārdi- "Mēs esam vardes, mes sakam kvak, kvak mēs dzīvojam purviņāāā..." super vai ne? :D kāds man prasīs-nu kā tu tādu šitu vari klausīties, vot tieši tāpēc es esmu TRĪNE un klausos ko gribu, dzīvoju kā grbu, un daru ko gribu utt. ;]]]
Lai veiksmīga diena. ;**

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru