otrdiena, 2009. gada 30. jūnijs

Man ir tik labi. :)
Es guļu uz balkona, man virsū spīd saule, un dedzina muguru, esmu izcepusies, bet nekas, jo man ir ik labi, ir ko pīpēt, ir kafija un minerālītis, ir telefons kurš man nepārtraukti sūta īsziņas ar mīļiem tekstiem...
Mazliet žēl ka visi draugi kautkur aizbraukuši, uz latgali, vai kur citur prom no rīgas... bet tikuntā man ir nepārspējami labi. (sun)
Un es nolēmu pastāstīt kā man gāja vakardienas kāzās. :)
Tātad precējās mans krusttēvs... :)
Es piecēlos septiņos, gulējusi biju mazāk par stundu, acis bija aizpampušas, miegs nāca ļoti, un mans plāns sadzerties daudz kafiju izgāzās brīdi kad secināju ka mājās nav cukurs, nebija arī margarīna.. Tātad zitiku bez brokastīm.
Astoņos man bija jābūt pie frizieres, lai arī ceļš līdz frizierim man ir tik īss kā nobraukt ar liftu līdz pirmajam stāvam un ieiet blakus paģikā, tomēr nokavēju, jo aizskatījos kautkādu ļevo seriālu. Un paldies manam slinkumam ka tā, jo friziere pēc krusttēva pasūtijuma gribēja man krāsot matus "dabiski blondā" krāsā. Tas ir- pelnu krāsā, fui nu.
Tātad friziere man tikai nokrāsoja melnu matu apakšu, bišku apšņikāja un sataisnoja viņus, nu neko īpašu neizdarija. Un es par to tikai preicājos.
11.00 sākās kāzas, taču kleitu dabuju... tikai pusdivpadsmitos, kāzās ierados mazliet pāri divpadsmitiem, tieši laikā lai paēstu- esmu precīza kā pulkstens. :D Tātad neko īpašu nebiju nokavējusi, kad paēdām, tika mests līgavas pušķis, kuru es neķēru..jo vēljoprojām ēdu. :D
Var jau būt ka tie kuri mani nepazina , domāja ka neesmu gadu barota, bt nekas, kūka bija tiešām garšiga, salāti un zemenes putukrējumā arī, pat karbonādei nebija nekādas vainas... :D
Apmēram trijos sākās lielā jautrība, kurai par godu es tiku iesviesta ezerā- vai es teicu ka nemāku peldēt? Tagad māku. :D Protams mans brālis kurš pie tā bija vainīgs, vismaz uz piecdesmit gadiem var aizmirst par tādu lietu kā zvanišu man lai zutaisu vakariņas un tamlīdzīgi.
Kad izkāpu no ezera- slapja, samirkusi, izmirkusi kā žurka utt, secināju ka mans burvīgais grimss, ti- acu tuša, ir skaisti izplūdusi, visi protams priecājās par to, bet es devos pārģērbties. Nu vismaz tiku vaļā no kleitas- prieks par to, tiešām.
Sakasījos ar brālēnu, kuru redzēju pirmo reizi mūžā, nespēju noticēt ka man ir tik stulbs radinieks, kurš 17 gadu vecumā paziņoja ka būs nākamais kurš precēsies, -OMG!!!! Cilvēks taču nerubī ko runā. :)
Sešos jau devāmies uz mājām, pirms tam mazliet patukšojām pudeles, un brīnumā kārtā es pat nepaķēru komu. esmu malace. :)
Nu jā, pēc tam pusstundu mājās pasēdēju uz jumta, tad atbrauca brālis kurš mani salamāja, jo ir taču milzīga starpība- vai es guļu un sau';lojos uz 16 stāvu mājas jumta, vai 16 mājas, 16 stāva balkona- nu stulbum nu.
Brālim ap astoņiem nācās aizbraukt projām, kārtējais izsaukums, cilvēki ir stulbi, radinieki sit viens otru nost, un mans brālis nevar naktīs pagulēt- jo jābrauc tos idiotus arestēt, nus tulbums !!!
Tātad visu nakti mājās biju viena, ap četriem aizgāju gulēt-sagruzijusies.
Jo dažs labs teica ka esmu mazs bērns-nu labi es neesmu nekadā lielā sieviete, man ir tikai 14, bet nu... neesmut aču zīdainis, varbūt esmu, nezinu. :D
Katrā gadijumā man deva skaistāko padomu mūžā- kā tad.Tas izklausijās šādi- tu vēl esi bērns, nedomā par puisiem, domā par skolu. Ja gribi čakarē savu dzīvi utt... bet es nu jā.. :D
Tad es pmaodos, izvedu laukā savus suņus, sapratu ka ir ļoti karsts, un nonācu zu balkona, kur esmu šobrīd. :]
Dzīve ir jauka, ja jauks esi tu pats, ja uz problēmām ņem, un piever acis- Gacho.. es kūstu ;**

ko vēl gribēju pateikt... Hmm...
Es nesaprotu tos cilvēkus kuri sūta sms, kā piemēram -saldus sapņus, un nespēj uzrakstīt kas viņi ir... Man ir apnicis zvanīt un prasīt-Eu kas tu esi? Es to vairs vienkārši nedarīšu. :)
Ahh...labi es taisu datoru ciet, un čilloju tālāk. ;**

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru