svētdiena, 2009. gada 28. jūnijs

Čau!
Pulkstenis šobrīd ir 3.08 naktī vai rītā, da HVZ!
Skan man smuka dziesma- Igo-mīlestība. Karoč hui*a. :)
Man jāceļās ir pēc četrām stundām, jo krusttēvam kāzas, reāli es būšu gulējusi kādas divas stundiņas, jo man vēl jāpaēd, jāizmazgā zobi, jāieliek drēbes mazgāties utt. superīgi, ceru ka neatlūzīšu. :D
Es pamaniju ka jau četras dienas neesmu gruzijusies- tas ir psc. :D Tas vienkārši neatbilst man, es pati sevi vairs nesaprotu. :D
Ā un vēl Kalvim labāk piestāvēja gari mati, solārija iedegums un un nu karoč pagājušo vasar viņš bija skaists, un neizskatijās ppēc... kautkā brriesmīga ;*
Mans suns tikko murgoja, miegā smilkstēja, nabadziņš ;(
Lkm jāiet beidzot ēst, savādāk vēl neuzresnēšu ;**
būča tev ja lasi ;DD**
Un dari visu lai es rīt nenoķertu līgavas pušķi-es pat viņu neķeršu ;DD**
Arlabunakti/Labrīt ;***

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru